GÜRELİ YEMİNLİ MALİ MÜŞAVİRLİK VE BAĞIMSIZ DENETİM HİZMETLERİ A.Ş. 1984 yılında yönetici ortağımız Sn. A. Hüsnü Güreli tarafından kurulmuş ve kısa sürede müşterilerine geniş bir hizmet portföyü sunarak en büyük yerel yeminli mali müşavirlik firmalarından biri olmuştur. 

Bu süreç, uluslararası arenada söz sahibi olan uluslararası danışmanlık firmalarının dikkatini çekmiş ve Türkiye'de güvenebilecekleri bir denetim ve danışmanlık şirketi arayışında GÜRELİ YEMİNLİ MALİ MÜŞAVİRLİK VE BAĞIMSIZ DENETİM HİZMETLERİ A.Ş.’yi ön plana çıkarmıştır. 

2000’li yılların başlarında GÜRELİ YEMİNLİ MALİ MÜŞAVİRLİK VE BAĞIMSIZ DENETİM HİZMETLERİ A.Ş. , bugün dünyanın 147 ülkesindeki 760 ofisi 30.000 çalışanı ve 3,8 milyar dolar cirosu olan BAKER TILLY INTERNATIONAL ile isim ve logo kullanım anlaşması imzalamıştır. 

Bu sayede; uluslararası yatırımcının inanıp güvendiği, alışkın olduğu kaliteli hizmeti ve servis çeşitliliğini Türkiye merkezli olarak Balkanlar, Orta Doğu ve Türk Cumhuriyetleri'nde de bulabilme imkânını doğurmuştur.

GÜRELİ YEMİNLİ MALİ MÜŞAVİRLİK VE BAĞIMSIZ DENETİM HİZMETLERİ A.Ş. yapmış olduğu kararlı atılımlar ile müşterilerinin tüm ihtiyaçlarına hem yurt içinde, hem de yurt dışında çözümler sunar hale gelmiştir.

Bugün GÜRELİ YEMİNLİ MALİ MÜŞAVİRLİK VE BAĞIMSIZ DENETİM HİZMETLERİ A.Ş. İstanbul, Ankara, Antalya, Trakya, İzmir, Bursa ve Eskişehir ofislerinden 300’ ün üzerinde çalışanı ile 1.600'ün üzerinde müşterisine hizmet vermektedir

Değerlerimiz ve Misyonumuz

  • Kurum ve kişilere en üst kalitede hizmet sunmak,
  • Kurumsal kültürümüzün temelinde yatan, müşterilerimizle yakın çalışarak güvenlerini kazanmak ve işlerinin bir parçası olmak,
  • Müşterilerimize yüksek standartlarda proaktif çözüm önerilerini sunmak,
  • Seçkin ve profesyonel ekibimizin, kariyer ve kişisel gelişimlerine yaptığımız yatırımlarla yüksek hizmet standartlarımızın sürekliliğini sağlamak,
  • Sorunlara yaklaşımı ve yaratıcı çözüm teknikleri ile çözüm odaklı olmak,
  • Yüksek disiplin ve iş ahlakı ile süratli çalışarak zamanında sunum yapmak,
  • Yerel ve uluslararası geniş tecrübe ve servis çeşitliliği ile global kalite sunmak,
  • En üst yöneticimizden en alt kademedeki çalışanımıza kadar ortak amacımız; müşteri odaklı, beklentilerin ötesinde yüksek kaliteli hizmet üretmek ve sunmak,

Ana değerlerimizdir.

Kalite Politikamız

  • Sektörümüzün vermiş olduğu bilinçle, günümüz şartlarında her türlü teknolojiyi kullanarak, en iyi kalitede hizmet vermek ve sürekli iyileştirilmesini sağlamak,
  • Kurum ve kişilere en üst kalitede hizmet sunmak,
  • Müşterilerimizle yakın çalışarak güvenlerini kazanmak ve işlerinin bir parçası olmak,
  • Müşterilerimize yüksek standartlarda ve proaktif çözüm önerilerini sunmak,
  • Seçkin ve profesyonel ekibimizin, kariyer ve kişisel gelişimlerine yaptığımız yatırımlarla yüksek hizmet standartlarımızın sürekliliği sağlamak,
  • Sorunlara yaklaşım ve kreatif çözüm teknikleri ile çözüm odaklı olmak,
  • Yüksek disiplin ve iş ahlakı ile süratli çalışarak zamanında sunum yapmak,
  • Yerel ve uluslararası geniş tecrübemizi, servis çeşitliliği ile global kalitede sunmak.
  • Kalite Yönetim Sistemi standartlarından taviz vermeden hedeflerimizin belirlenmesi, gözden geçirilmesi ve sistemin sürekli iyileştirilmesini sağlamak.

ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Belgemiz